Dobré referencie sú pre každého podnikateľa dôležité. Na základe týchto referencií zverejnených aj na web stránke firmy si klienti vyberajú firmu, u ktorej budú nakupovať konkrétny produkt, ktorý aktuálne potrebujú. Vždy sa nájde niekto, kto nebude s vašimi službami spokojní, tomu žiaľ nezabránite. Snažte sa ale vybudovať si dobrý vzťah s klientmi, ktorí vás môžu odporučiť svojim známym a tí zase svojim. Začnite bezpečnou a hlavne rýchlou prepravou tovaru.
Spoločnosť, ktorá nikdy nezlyhá
Pri výbere firmy, ktorá vám bude zabezpečovať logistické služby, si nechajte poradiť od známych, ktorí sa pohybujú v podnikaní už niekoľko rokov. Poradia vám firmy, ale zároveň vám dajú echo, ktorým firmám sa vyhýbať. Firma, ktorú si vyberiete na vnútroštátnu prepravu, musí byť spoľahlivá, musí dodržiavať termíny a hlavne nesmie tovar znehodnotiť. Klient, ktorý si od vás objedná tovar a vy ho následne vyexpedujete, očakáva, že tovar príde neporušený. Častokrát sa stáva, že tovar sa niekam zatúla a príde zničený. Toto však nesmiete dopustiť a musíte si vyberať firmu, ktorá vám zabezpečí rýchlu a samozrejme aj lacnú vnútroštátnu prepravu. Nemalo by vám ale vadiť priplatiť si za služby. Ide predsa o dobré meno vašej firmy a verte, či nie, určite by ste si ho nevylepšili, ak by ste si vyberali nezodpovednú firmu, ktorá by dodávala tovar klientom oneskorene a porušený.
Náročnejší klienti
Tovar, ktorý odošlete, musí prísť na čas a hlavne neporušený. Ak toto podceníte už pri rozbiehaní vášho biznisu, môžete si zbaliť kufre a ísť pracovať manuálne do niektorej fabriky. Klienti sú náročnejší a keď si to tak vezmete, majú byť aj prečo. Platia viac a tak očakávajú, že im tovar príde načas a hlavne neporušený. Ak tovar expandujete aj do zámoria (mimo nášho kontinentu), mali by ste si vybrať iný spôsob prepravy – leteckú prepravu alebo riečnu vodnú dopravu, ktorá mimochodom patrí k najstarším druhom prepravy.