V súčasnosti už väčšina z nás nakupuje práve cez internet a preto ak vlastníte e-shop a zaznamenali ste v poslednej dobe pokles návštevnosti, aj keď v tomto období by ste skôr uvítali väčšiu návštevnosť, poradíme si, v čom môže byť problém.
Nemyslíte na to, že ľudia nakupujú očami
Čím skôr si uvedomíte, že ľudia nakupujú očami, tým lepšie pre vás. Produkt, ktorý ponúkate na e-shope, musí svojim vzhľadom zaujať, aby si ho klient kúpil. Nezabúdajte preto už pri tvorbe eshopov myslieť na to, ako nafotíte konkrétny produkt. To, ako bude vyobrazený a bude v skutočnosti vyzerať, určuje to, ako sa bude daný produkt predávať.
Skúste pri tvorbe e-shopu spolupracovať s externou firmou
Okrem toho nesmiete zabúdať aj na kvalitný webdesign. Ak nie ste grafik a ešte nikdy ste sa takejto činnosti nevenovali, nebolo by pre vás lepšie, keby si dáte navrhnúť webdesign firemnej web stránky a e-shpou u firmy, ktorá sa týmto zaoberá? Ľudia nakupujú očami a okrem vzhľadu produktu si všímajú aj vzhľad konkrétneho e-shopu.
V období Vianoc zažívajú takmer všetky e-shopy nápor. Ľuďom sa nechce jazdiť do preplnených obchodných centier, keď si môžu z pohodlia svojho domova objednať potrebný tovar. Ak ste zaznamenali pokles, nezabúdajte, že je dôležité, aby váš e-shop fungoval, nezasekával sa, dlho sa nenačítaval a proces objednávania nebol zbytočne komplikovaný. Ak neviete, čo ďalej, spojte sa s reklamnou agentúrou, ktorá vám presne povie, kde robíte chyby a ak budete chcieť, sama vám ich odstráni. Všetko sa dá riešiť a čím skôr sa pustíte do hľadania riešenia, tým rýchlejšie zvýšite návštevnosť vášho e-shopu.