Nič viac nemôže potešiť podnikateľov ako úspech vo firme a pekne zariadené kancelárske priestory. Kancelárske priestory musia byť pekne zariadené, pretože ich budú navštevovať potencionálni klienti firmy a do určitej miery aj samotné zariadenie ovplyvní rozhodnutie zákazníka. Viete ale čo všetko by malo byť v kancelárii?
Menšia kuchynka
Zamestnávateľ je povinný zabezpečiť svojim zamestnancom pitný režim a inak to neplatí ani v kanceláriách. V kancelárii by nemala chýbať menšia kuchynka – kútik, kde si zamestnanci budú môcť pripraviť kávu alebo čaj. Okrem menšej kuchynky kúpte chladničku, do ktorej si zamestnanci budú môcť odkladať desiatu alebo zabalený obed v prípade, že nebudú chodievať na obedy do reštauračných zariadení.
Odkladacie priestory na odev
Aby si zamestnanci nevešali bundy po stoličkách, musíte si kúpiť vešiaky na odkladanie odevov. Prítomnosť týchto vešiakov oceníte najmä v jesennom a zimnom období, kedy väčšina z nás nosieva hrubé bundy a svetre, ktoré v kanceláriách jednoducho mať na sebe nepotrebujeme.
Ergonomické pomôcky
Ergonomické pomôcky patria neodmysliteľne do každej firmy. Vy ako zamestnávateľ by ste nemali zabúdať na to, že dlhodobé sedenie a pozeranie na monitor vašim zamestnancom ubližuje a práve preto by ste im mali nakúpiť ergonomické pomôcky, ktoré rozhodne neostanú ležať bokom. V kanceláriách potrebujete mať aj zásoby tonerov HP 650, pretože viete, že vydržia najdlhšie a neuškodia vašej kancelárskej tlačiarni. Nemyslíte si však, že ergonomické pomôcky sú dôležitejšie?
Stanovte si priority
Vlastné kancelárske priestory si zariaďte čo najlepšie. Rozhodne nešetrite na vybavení. Možno natrafíte na lacnejší cartridge HP 301. Pokojne si ho kúpte, využijete ho, ale viac pozornosti venujte výberu ergonomických pomôcok, kancelárskeho nábytku a vybavení kuchynky.